Największym ograniczeniem konsumpcji owoców i warzyw jest postrzeganie ich jako dodatek
![polska smakuje_pasek (1).jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/185799/large-aa8190b1163c70791fb0eb3f75e968da.jpg)
Wspólny projekt „Połowa Sukcesu” i „Narodowe badania konsumpcji warzyw i owoców” sprawiają, że po raz pierwszy w historii promocji owoców i warzyw mamy bardzo mocne podstawy. Mamy wiedzę, która pomaga działać nam efektywnie, i mamy pomysł na to, jak promocje prowadzić
– mówi Dominika Kozarzewska, Fundacja Promocji Polskiej Borówki, KZGPOiW.
Wypromujemy połowę dla zdrowia wszystkich
Konsument w dobie koronawirusa zaczął baczniej zwracać uwagę na zdrowie, podniesienie swojej odporności. Powinniśmy wykorzystać ten czas. To jest miejsce i czas, żeby współpracować i wzajemnie się wspierać. Chodzi o to, żeby zwiększyć ilość w ogóle owoców, warzyw, że połowa naszych posiłków to powinny właśnie być owoce i warzywa – dania przygotowane na bazie owoców i warzyw, albo z bardzo wysokim udziałem tych owoców i warzyw
– dodaje Barbara Groele (KUPS).