Mieliśmy dobrą strategię. Były inne czasy, inni klienci, rynki, takie, a nie inne możliwości przechowywania i transportu, i to działało, sprawdzało się. Dziś już jednak nie działa. Padają słowa: wielka improwizacja, nieczytelność, chimeryczność, hazard.
![polska smakuje_pasek (1).jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/185799/large-aa8190b1163c70791fb0eb3f75e968da.jpg)
Zaradność, która uratowała nas za komuny, dziś nie przynosi nam dochodu i nie daje pewności jutra. Mamy wielki potencjał i rzadko spotykaną na świecie elastyczność. Jako branża, musimy się jednak nauczyć produkować pod oczekiwania konkretnych konsumentów
– proponowana puenta diagnozy CORE TEAM’u jabłkowego.
Projekt „CORE TEAM – promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora” realizowany jest przez agencję strategiczną INSPIRE smarter branding dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
#CORE TEAM #PołowaSukcesu
Ja 2 lata temu dzwoniłem do 3 Prezesów GP czy może posadzić czerwono miąższowe odmiany i co to tylko trend !!!zchwyceni RJPrince bo sąsiedzi robią markę beż R