Reklama dźwignią handlu? Jak się okazuję, jeden z producentów jabłek odmiany Jonagored w Niemczech wziął to mocno do siebie i wymyślił, że będzie zbierał jabłka w pełni księżyca, a następnie pod taką nazwą sygnatował ich sprzedaż.
Tegoroczna kolekcja „jabłek w pełni księżyca” została zebrana w Biohof Münch w sercu Alte Land w nocy z niedzieli na poniedziałek – informuje freshplaza.com
Dyrektor zarządzający Marco Bartels: „Udało nam się zebrać łącznie ponad 100 ton, co pod względem wielkości przekracza ubiegłoroczny poziom. Dobre warunki produkcji przełożyły się również na jakość produktów”.
Altländer Bio-Obsthof jest jedynym dostawcą „jabłek w pełni księżyca” w Niemczech, wysyłając większość do ekologicznej sieci detalicznej Tegut.
Tylko jabłka odmiany Jonagored są zbierane i sprzedawane jako jabłka „w pełni księżyca”. Zwykle dostępne są w sklepach do końca stycznia.
Według Bartelsa, co inaczej wyróżnia jabłka w pełni księżyca, to prezentacja w punkcie „Każde jabłko jest układane i odpowiednio oznaczane jako jabłko zerwane w pełni księżyca”.
Znajduje to również odzwierciedlenie w danych dotyczących sprzedaży, mówi: „Kiedy kończy się sprzedaż jabłek w pełni księżyca, popyt na »normalne« jabłka Jonagored zauważalnie spada. To ponownie pokazuje, że nasza koncepcja jest dobrze odbierana przez konsumentów”.
źródło: www.freshplaza.com