w

Śliwki w kształcie serca – Lovita

Europejski rynek zaskoczy w tym miesiącu konsumentów dzięki owocom nowej, czerwonomiąższowej odmiany śliwek, którą nazwano Lovita. Zbiory zakończono wcześniej niż zakładano. Pierwsze plony pozyskano w roku ubiegłym, a dopiero w 2020 rozpoczęła się szerza akcja sprzedaży tej wyjątkowej śliwki. Pierwsze nasadzenia odmiany założono na południowym – zachodzie Francji. Do rozdysponowania jest zaledwie 50 ton owoców. Lovita to towar niewątpliwie luksusowy. Akcja sprzedażowa wyjątkowych śliwek ma potrwać do końca października.

Jakość owoców jest zadowalająca. Udało się uzyskać pożądane przez konsumentów walory smakowe, wysoką słodycz miąższu (przeciętnie 17° Brix), kruchość oraz charakterystyczny wygląd zewnętrzny – czerwony kolor skórki z zielonymi kropkami i sercowaty kształt.

Oficjalnymi dystrybutorami Lovita® są Boyer SAS, Apifood, Cancel Fruits Distribution i le Vieux Pointet (produkcja ekologiczna), które zaopatrują supermarkety i rynki hurtowe.

Wstępne informacje zwrotne z kampanii marketingowej 2019 wskazują na duże zainteresowanie konsumentów najwyższej jakości śliwką, taką jak Lovita®, której priorytetem są obecnie produkty wysokiej jakości o wysokim poziomie satysfakcji pod względem smaku, według różnych dystrybutorów Lovita®.

„Lovita w trasie” odniosła wielki sukces wśród opinii publicznej i wielu specjalistów z branży gastronomicznej. Biorąc udział w licznych wydarzeniach, wywiadach i doświadczeniach kulinarnych, Lovita® wydaje się wzbudzać prawdziwe zainteresowanie restauracji i cukierników.

źródło: www.freshplaza.com

UDOSTĘPNIJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czy tzw. „podatek od deszczu” trafił pod rynnę?

Czy sadownicy wierzą w przyszłość odmiany Gala? Kiedy Gala najlepiej płaci?