w

Zbiory Red Moon®. Włosi zwiększają nasadzenia czerwonomiąższowych jabłek.

Prognozy dotyczące zbiorów Red Moon® są bardziej różowe, niż te wykonane w kwietniu podczas kwitnienia.

Właściwie zakończyliśmy zbiór drugi RS-1, razem z innymi partnerami osiągamy 1500 ton jabłek. RS-1 to najwcześniejsza odmiana o czerwonym miąższu, wzmocniona marką Red Moon®, która dojrzewa przed Golden Delicious. Podobnej ilości spodziewamy się RM-1, najnowszej odmiany (dojrzewa przed Fuji), której zbiór rozpocznie się na przełomie września i października. ” – informuje Red Moon®

Wynik ten zawdzięczany jest wzrostowi sadzenia, które z 58 hektarów (35 we Włoszech i 23 we Francji) w 2018 roku,  wzrosły do ​​obecnych ponad 100, a przede wszystkim dzięki wejściu w pełen okres produkcyjny.

„Uczymy się, jak najlepiej uprawiać nasze dwie odmiany o czerwonym miąższu, jak zarządzać na polu i w magazynie. Rośliny w czwartym roku mają więc dobry system korzeniowy i nie są już zestresowane.” – informuje Red Moon®

Jurgen Braun, współwłaściciel KIKU Variety Management, firmy partnerskiej Red Moon srl, odpowiedzialnej za działania marketingowe, dodaje: „Trzy tysiące ton pozwalają nam stworzyć niezły program rozwojowy. Już wysyłamy pierwsze próbki produktów do Włoch, Niemiec, Beneluksu i krajów skandynawskich, nie tylko do dużych odbiorców detalicznych, ale także do mniejszych dystrybutorów niszowych, takich jak nasze jabłko. Jabłka o czerwonym miąższu bardzo polaryzują, albo je kochasz, albo nienawidzisz. Tutaj staramy się rozwijać razem z tymi, którzy ich kochają i przyjmować ten projekt ”.

Start kampanii handlowej odbędzie się jak zwykle 31 października wraz ze sprzedażą jabłek z edycji specjalnej na Halloween. Braun wyjaśnia: „Jako Red Moon® mamy przewagę konkurencyjną nad innymi jabłkami o czerwonym miąższu dostępnymi obecnie na rynku
Red Moon srl Via Mendola, 21 39100 Bolzano (BZ)

Jeśli chodzi o plan wydarzenia, Red Moon® będzie również musiał dostosować się do nowego scenariusza narzuconego przez Covid-19. Wiele zajęć ruchowych zaplanowanych w ostatnich miesiącach na kanale Horeca zostało pominiętych, więc zaczynamy tworzyć nowy program, przechodząc nawet na cyfrowy. „Nie weźmiemy udziału w Fruit Attraction – kontynuuje Braun – która byłaby naszą trzecią edycją, ale będziemy na Interpomie. Postanowiliśmy również stworzyć własne wydarzenie cyfrowe, „Kiku News Talk”, ze stoiskiem 3D współdzielonym z innymi markami zarządzanymi przez Kiku Variety Management, a mianowicie Kiku, Crimson Snow, Isaaq i Swing. Wydarzenie da naszym partnerom możliwość wspólnego spaceru, zwiedzania sadów jabłoniowych i obserwowania różnych klubowych jabłek. Dla nas głównym celem targów nie jest znalezienie nowych partnerów, ale nawiązywanie kontaktów, dbanie o relacje.

informacja prasowa 

 

UDOSTĘPNIJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

HARVISTA plus opryskiwacz DOMINIAK – CZY WARTO? Sadownik o efektach w sadzie!

– Polskie rolnictwo to polska racja stanu – powiedział premier Morawiecki