w

Włosi mają sposób, aby zachęcić dzieci do jedzenia jabłek. Psi Patrol w akcji!

Niewielkie jabłka marki Isaaq®, idealne jako zdrowa przekąska podczas przerwy, prezentowane są w nowym, limitowanym opakowaniu opartym na motywie przewodnim Psi Patrol. Tekturowe opakowanie w mgnieniu oka zamienia się w jeden z pojazdów popularnych futrzanych przyjaciół i tym samym okazuje się idealnym przykładem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Nasze dzieci od lat śledzą przygody Rydera i jego 5 futrzanych przyjaciół, mało które dziecko nie zna popularnego serialu animowanego. Najpóźniej po wielkim sukcesie kinowym ostatnich kilku tygodni, słodkie szczeniaczki z supermocami są dobrze znane i mogą przejść prosto z dużego ekranu do nowego opakowania małych przekąsek jabłek ISAAQ® (CIV323), które dedykuje Melinda naszym maluchom – informuje Le Piccoline Melinda

Jedną z najważniejszych zasad, aby jedzenie było smaczne dla małych niejadków i aby przekonać nawet najbardziej niechętne dzieciom jest połączenie spożywania owoców z pozytywnymi doznaniami i wrażeniami: Zamień zdrową przekąskę w przyjemną przekąskę. Właśnie z tego powodu konsorcjum Trentino Melinda postanowiło ozdobić opakowanie Le Piccoline zdjęciami popularnych superbohaterów Psi Patrol.

Po zjedzeniu jabłek opakowanie można łatwo przekształcić w jeden z pojazdów futrzanych przyjaciół. Kolorowe i pełne wyobraźni różne wersje pojazdów ratunkowych są prezentowane, aby zachęcić do zbierania opakowań, a tym samym do sprzedaży jabłek.

LE PICCOLINE są również chętnie spożywane i kupowane przez osoby dorosłe. Opakowanie jest przyjazne dla środowiska i składa się w 100% z tektury. Można je poddać recyklingowi lub przekształcić w zabawki, a tym samym ponownie wykorzystać. Doskonały przykład gospodarki o obiegu zamkniętym.

„Dzięki temu projektowi Melinda i wszyscy partnerzy handlowi, którzy oferują „Le Piccoline Melinda Paw Patrol” w swoich sklepach, nie tylko sprzedają jabłka, ale także bardzo wysokiej jakości pakiet produktów dla konsumentów, składający się z owoców, zrównoważonego rozwoju i zabawnych gier” – mówi Andrea Fedrizzi, kierownik ds. marketingu w firmie Melinda

„Dzięki Le Piccoline Melinda opracowaliśmy nowy sposób zachęcania dzieci do jedzenia owoców, zmieniając przekąskę w zabawną chwilę. Dodanie wartości produktu w ten sposób jest absolutnie wyjątkowe w świecie owoców i warzyw” mówi Andrea Fedrizzi, kierownik ds. marketingu w firmie Melinda

informacja prasowa

UDOSTĘPNIJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Instytut otworzył Centrum Przetwórstwa Produktów Ogrodniczych 

To początek zapowiadanej zmiany pogody.