w

Nowa Zelandia szykuje specjalną odmianę jabłek na rynek Chiński i Indyjski!

Nowozelandzki dostawca jabłek, „pan Apple” NZ Ltd. jest podekscytowany dwoma nowymi odmianami, które będą dostępne w ilościach handlowych w ciągu dwóch kolejnych sezonów.

Retail Sales Manager i China Market Manager, Ben McLeod, mówią, że testy i badania konsumenckie przeprowadzone w „Posy” i „Dazzle” w obu przypadkach były bardzo pozytywne.

„Wolumeny komercyjne nie będą dostępne do 2020-21”, powiedział. „Posy” ma wszystkie kluczowe cechy, których nasi chińscy konsumenci szukają w jabłku, a więc będzie skierowany na Chiny / Azję, a także olśniewający smak dla klientów w Azji / Chinach, ale widzimy, że jego profil smakowy jest podobny do arbuza. , że może również odwoływać się do bardziej tradycyjnych rynków Europy i Ameryki Północnej. „

Ogólnie rzecz biorąc, prognoza eksportu jabłek z Nowej Zelandii ma wzrosnąć o 6-8 procent w 2018 r., Przy czym wzrost ten przypisuje się przede wszystkim nowszym odmianom.

„Rosnące warunki sprzyjają dobrym ciepłym słonecznym dniom i wystarczającej ilości deszczu, co zaowocowało doskonałymi jakościowo owocami” – powiedział McLeod. „Szczególnie w przypadku pana Apple, nasze woluminy są zgodne z branżą, a także z nowymi odmianami, z niecierpliwością czekamy na dobry sezon sprzedaży.” „Pan Apple” rozpoczął eksport w Tygodniu 8, który był nieco późniejszy niż w zeszłym roku. Zaczęliśmy od naszych kluczowych odmian wczesnego sezonu – Posy, Early Queen, NZ Beauty i Royal Gala. ”

Głównym regionem uprawy firmy Apple jest Hawkes Bay na wschodnim wybrzeżu Nowej Zelandii, która latem miała dobrą pogodę, a pan McLeod twierdzi, że kolor owoców i smak są w tym sezonie „wyjątkowe”.

„Rosnące warunki sprzyjają dobrym ciepłym słonecznym dniom i wystarczającej ilości deszczu, co zaowocowało doskonałymi owocami” – powiedział.

„Pan Apple” jest dobrze reprezentowany na całym świecie, sprzedając produkty w ponad 40 krajach.

„W sezonie 2019 „Pan Apple” będzie nadal ściśle współpracować ze strategicznymi partnerami na bliskich rynkach: w Chinach, Indiach, na Bliskim Wschodzie iw Azji, promując markę” Mr Apple „z wizją bycia konsumentem marki nr 1 z wyboru dla jabłek „- powiedział McLeod. „Jeśli chodzi o nowe inicjatywy, w miarę jak globalny handel detaliczny wzrasta, skupiamy się na zapewnieniu, że mamy programy i oferty, które działają zarówno w przypadku sklepów internetowych, jak i sklepów internetowych, ponieważ ich potrzeby są różne. odmiany w tym sezonie i jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie reprezentują. ”

Jak dotąd, wczesny popyt jest szczególnie silny w Chinach, odzwierciedlając sezonowe zmiany i przejście na świeże jabłka i nowe regiony produkcyjne.

„Światowy przemysł jabłkowy przeszedł w ubiegłym roku pewne wstrząsy, więc nie możemy się doczekać, aby się osiedlić i rozpocząć sezon” – powiedział McLeod. „Jabłka nowozelandzkie są zawsze poszukiwane jako świeże, nowe jabłko sezonowe i biorąc pod uwagę nasze położenie i warunki klimatyczne, owoce Nowej Zelandii są dobrze znane na całym świecie ze względu na ich smak i smak.” Podobnie jak w przypadku większości owoców, konsumenci kupują za pomocą oczu, ale smak niesie ze sobą wracają po więcej. ”

źródło:
Ben McLeod
Mr Apple NZ Ltd

> fresh-plaza

UDOSTĘPNIJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ukraina zwiększyła eksport jabłek w lutym o 36%!

Czy Polska straci pozycję lidera w sadownictwie ?