Mirosław Maliszewski, Prezes Związku Sadowników RP, podkreśla kluczowe znaczenie rynku egipskiego dla polskich producentów jabłek.
Jak zaznacza Prezes Maliszewski, Egipt jest dla polskich sadowników jednym z najważniejszych rynków zbytu.
„Musimy na nim utrzymać pozycję eksportera numer jeden” – podkreśla, dodając, że polskie jabłka mają wszystko, czego oczekują egipscy importerzy i konsumenci: doskonały smak, wysoką jakość i atrakcyjną cenę.
Sukces kampanii „Czas na jabłka z Europy”
Aktywne działania promocyjne w ramach kampanii „Czas na jabłka z Europy” przynoszą wymierne efekty. Sprzedaż polskich jabłek w północnej Afryce, zwłaszcza w Egipcie i Jordanii, sukcesywnie rośnie.
„Mam nadzieję, że będzie się to przekładać na cenę, jaką otrzymują polscy sadownicy” – dodaje Maliszewski.
Polski sadownictwo ma wiele powodów do optymizmu. Sukces kampanii promocyjnej i rosnące zainteresowanie polskimi jabłkami w Egipcie świadczą o wysokiej jakości naszych produktów i skuteczności działań promocyjnych.