w ,

 Crimson pokryty śniegiem oraz prezentacja opakowania na rynek rosyjski

Crimson Snow® po raz kolejny w tym roku zainspirował rolników, sprzedawców i konsumentów! – jest to podsumowanie ostatniego spotkania wszystkich europejskich partnerów Crimson Snow® na serbskiej licencji Verda Vivo.

Jednym z głównych tematów był tegoroczny koniec zbiorów. Opady śniegu w ostatnich tygodniach sprawiły, że jabłka były pokryte śniegiem „CrimsON”. Sady w dużych częściach Europy nadal są całkowicie pokryte śniegiem.

Tymczasem wszystkie owoce zbierane są bez problemów. Producenci informują: „Kolor jest fantastyczny, a jakość ponad 10 000 ton zebranych jabłek jest doskonała.”


Podczas spotkania w Serbii omówiono wcześniejsze działania marketingowe i zaplanowano nowe. Marka tworzy projekty z ambasadorami ze świata sportu: prawdopodobnie najbardziej znany ambasador jest południowotyrolski zjazdowiec Peter Fill.

Latem Crimson współpracował z Ferrero oraz „tenisem ziemny dla wózków inwalidzkich” akcja będzie kontynuowana w 2020 roku.

Jeśli chodzi o sektor B2B, po niedawnych targach FruitAttraction w Madrycie, planowane są targi FruitLogistica 2020 w Berlinie.
Należy zoptymalizować działania w punkcie sprzedaży w krajach o silnej sprzedaży w Europie i na nowych rynkach.

Podczas spotkania w Serbii zaprezentowano również nowe opakowanie jabłka Crimson na rynek rosyjski.Francuski debiutant Mesfruits umieścił już pierwsze owoce tego sezonu na rynku francuskim pod hasłem „La pomme de votre hiver” (Jabłko na twoją zimę). Jabłka znajdują się w najlepszych ośrodkach narciarskich w Alpach i Pirenejach.

źródło: informacja prasowa

UDOSTĘPNIJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nowa wyszukiwarka środków ochrony roślin

Niemiecki pomysł na sprzedaż jabłek II klasy…