Proponowane zarządzanie różnorodnością (PVM) pracuje z budżetem marketingowym wartym 10 milionów dolarów, firma informuje, że jest największą kompleksową firmą IP komercjalizującą jabłka w historii. Promocja detaliczna „Cosmic Crisp” odbędzie się jesienią 2019 r., A szacuje się, że 2,2 miliona skrzyń ma wejść na rynek do 2020 r.
Tematem marketingowym jest „Wyobraź sobie możliwości”. PVM mówi, że ten temat jest bezpośrednio powiązany z innowacją i poświęceniem sadowników, którzy spędzili ponad 20 lat, aby uprawiać „Cosmic Crisp”. PVM mówi, że kampania obejmie promocję nowego wyrazistego smaku, prezentacji i przechowywania, a także będą zaangażowani w nią inspirujący kucharze, rodziny i miłośnicy jabłek.
„Naszym celem jest inspirowanie i edukowanie ludzi w każdym wieku, używając” Cosmic Crisp „jako idealnego przykładu, by wielkie marzenia stały się rzeczywistością” – wyjaśnia Kathryn Grandy, dyrektor ds. Marketingu w firmie PVM. „Od dawna oczekujemy na start kampanii, która podkreśla świeże produkty takie jak „Cosmic Crisp” bezpośrednio dla konsumenta…” – dodała. PVM współpracuje z emblematem zatwierdzonym przez Good Housekeeping Nutritionist, Missoula Children’s Theatre i The Produce Moms, aby promować „Cosmic Crisp”.
Trochę więcej o samej odmianie:
Jabłka marki Cosmic Crisp® to skrzyżowanie „Enterprise” i „Honeycrisp”. Duże, soczyste jabłko ma wyjątkowo jędrną i chrupiącą konsystencję. Jego wyjątkowy profil smakowy zapewnia dużo słodyczy i cierpkości, dzięki czemu jest doskonałym jabłkiem.
Odmiana jabłka jest najnowszą edycją światowego programu hodowlanego drzew owocowych w Washington State University. Najbardziej atrakcyjne cechy Cosmic Crisp® to wyjątkowa jakość jedzenia, duże rozmiary owoców, atrakcyjny wygląd i wydajność.
źródło: growingproduce.com & thecosmiccrisp.com
W naszym kraju konsumenci poszukują dawnych smaków jabłek. Edukacja i promocja zawsze jest wskazana .