w ,

RedMoon® wchodzi na rynek Australii!

RedMoon® zakołysał sceną na targach Fruitattraction i Interpoma

RedMoon® zakołysał sceną na targach Fruit Attraction i Interpoma – Barolli Australia! Barolli podpisał na Interpoma w Bolzano licencję komercyjną odmian marki RedMoon® dla Australii !

Wielki sukces na niedawnym Fruit Attraction w Madrycie i targach Interpoma w Bolzano: RedMoon® przekonuje zarówno do świeżego jabłka, jakim jest  RedMoon® Sparkling, w 100% naturalnego soku. Konsument RedMoon® uwielbia wysoką zawartość antocyjanów (czerwone barwniki), witaminę C, polifenole i kwasy organiczne, niektórzy nazywają to nawet SUPERFOOD i SUPERDRINK. To przekonało australijskie firmy Barolli do przyłączenia się do rodziny RedMoon®. Firma jest własnością i jest prowadzona przez Billy’ego i Julie Barolli, którzy pojawili się na targach Interpoma w celu oficjalnego podpisania licencji i spotkania z drugim globalnym partnerem. Billy wyjaśnia: „Barolli Orchards jest firmą rodzinną trzeciej generacji, która ma swoją siedzibę w Shepparton Victoria and Batlow N.S.W. Australia. The Packhouse ma siedzibę w Shepparton, zaopatrując główne supermarkety i hurtownie świeżych owoców na wschodnim wybrzeżu Australii. Nasz eksport to przede wszystkim rynki azjatyckie i bliskowschodnie, a przyszłe plany ekspansji na rynki europejskie. Ziemia uprawna między Shepparton i Batlow składa się z około 180 hektarów uprawy jabłek, śliwek i gruszek. W ciągu ostatnich dziesięciu lat nasi dwaj synowie Nathan i Dustin dołączyli do tego biznesu, przynosząc nowe pomysły i innowacje.

Rodzina Barolli zdecydowała się dołączyć do firmy Redmoon po wielu latach rozmów i oglądania niesamowitego produktu. Przekonaliśmy się, że RedMoon® ma jasną wizję kierunku, w jakim zmierzali, aby stworzyć i utrzymać zrównoważone marki i relacje. Jako firma rodzinna byliśmy pod wrażeniem profesjonalizmu, wartości, kultury i pasji, które stały za marką, co dało nam pełne zaufanie do budowania długotrwałych relacji. Na zawsze konkurencyjnym rynku RedMoon® wyróżniał się spośród innych. Dzięki niesamowitemu, nieutleniającemu czerwonemu miąższowi i wysokim polifenolom, klienci na całym świecie mają szansę posmakować i doświadczyć zupełnie nowej kategorii superowoców! Biorąc pod uwagę, że klienci dokonują bardziej świadomych zakupów, wierzymy, że RedMoon® przeniesie się na szczyt listy zakupów dla klientów ze wszystkimi korzyściami zdrowotnymi, jakie ma do zaoferowania. To po prostu świetne wszechstronne jabłko! Planujemy sadzenie 100 hektarów RedMoon® w naszych sadach w Batlow w Nowej Południowej Walii, gdzie znajduje się australijski region uprawy jabłoni o wysokości 1000m. Batlow jest dobrze znany z jasnej barwy czerwonych jabłek, więc ekscytujące jest widzieć głęboki wewnętrzny czerwony miąższ i niesamowity smak. Będąc jabłkiem odpornym na parcha, tyka wszystkie pola odpowiedzialnego rolnictwa.

Braun Jürgen, CEO firmy RedMoon®: „Właściwe rolnictwo jest dla nas niezbędne. Chcemy, aby wszyscy nasi partnerzy na całym świecie, we wszystkich naszych markach i odmianach, zmniejszyli wpływ człowieka na przyrodę i osiągnęli jak najbardziej zrównoważony rozwój. Wraz z Barollis mamy do czynienia z kolejnym rodzinnym biznesem i uwielbiamy krótkie drogi decyzyjne, otwarte umysły, podobne osoby o dużym horyzoncie. Z drugiej strony RedMoon® mówi własnym językiem: Konsumenci są uderzani efektem WOW – jabłka, lubią smak i kolor, dużo wiedzą na temat składników odżywczych, takich jak antykoziny, w biednych słowach konsument chce jeść zdrowe, nastawione na naturę i zrównoważone jabłka. Zainteresowanie światem jest niesamowite: 1.000 ton RedMoon® w tym sezonie jest już sprzedanych przez naszego partnera Gebrüder Clementi. Klienci i sprzedawcy detaliczni uwielbiają wyjątkowe jabłko, dlatego też czujemy się komfortowo, aby zwiększyć powierzchnię hektarów i partnera na całym świecie, zarówno w zakresie świeżej konsumpcji, jak i RedMoon® Sparkling. W Fruit Logistica 2019 znów będziemy się kołysać nowinami. „

UDOSTĘPNIJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podwyżka stawki VAT na napoje owocowe (i nie tylko) z 5% do 23%!

Tiuram (fungicyd) nie będzie już mógł być stosowany w 2019 roku (drugi kwartał)!