Dzielimy się spostrzeżeniami. Przyjechali prezesi organizacji producentów, firm handlowych oraz branżowe media. Zapraszaliśmy do współpracy i włączenia się w prace zespołów. Wspólnie łatwiej nam będzie dotrzeć do producentów i zarażać myślą, że ogrodnictwo może mieć strategię. Taka wspólna wizja strategiczna, powinna być podstawą zmian w wielu obszarach – referował Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, inicjator powstania Core Teamu.
Uruchomić proces zmian
Zapraszam do współpracy wszystkich, którzy widzą potrzebę zmian, mają wiedzę, umiejętności. Wiemy, że jest wśród ogrodników bardzo duża grupa osób, która mogłaby włączyć się w prace, które prowadzimy. Tylko w szerokim gronie, z zaangażowaniem wielu liderów sektora, wypracujemy rozwiązania dobre i akceptowane przez środowisko – mówił Witold Boguta, Prezes KZGPOiW.
Czy ogrodniczy chcą zadaniować badania i współpracować z nauką?
„CORE TEAM – promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja” to projekt realizowany przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding.
Zadanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Projekt pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.