Jabłka za 20 zł za kg? To możliwe!
Czy jabłka mogą kosztować 20 zł za kilogram? Okazuje się, że tak! Cena jabłek klubowych Pink Lady w hiszpańskiej sieci SuperCor jest tego doskonałym przykładem. Wysoka cena to efekt skutecznego marketingu, który sprawił, że odmiana ta osiąga sukcesy zarówno pod względem popularności, jak i ceny.
Pink Lady – marka, która podbija Europę
Według danych, ponad 70 milionów osób w Europie spożywało jabłka Pink Lady w 2024 roku, a sprzedaż rok do roku wzrosła o 4%. Największą popularnością jabłka te cieszą się w Niemczech (24% europejskiego wolumenu Pink Lady), Wielkiej Brytanii (18%), Francji (16%) i Włoszech (8%). Co ciekawe, od początku sezonu odnotowano wzrost sprzedaży o 13% w Niemczech i aż 16% we Włoszech.
20 lat sukcesu
Pink Lady to coś więcej niż tylko jabłka. To marka, która pobudza zmysły, wywołuje emocje i uosabia pozytywną energię płynącą z jedzenia tych owoców. Po 20 latach obecności na rynku, Pink Lady stała się symbolem jakości i wyjątkowego smaku.
Sukces, który inspiruje
Przykład Pink Lady pokazuje, że polscy producenci odmian klubowych również mogą osiągnąć sukces. Wymaga to jednak ciężkiej pracy, determinacji i wykorzystania odpowiednich narzędzi komunikacji. Sukces Pink Lady jest dowodem na to, że warto inwestować w marketing i budowanie silnej marki.
Jabłka Pink Lady to przykład na to, że odpowiedni marketing i strategia mogą przynieść spektakularny sukces. Wysoka cena nie odstrasza konsumentów, a marka Pink Lady cieszy się ogromną popularnością w Europie. To inspirujący przykład dla polskich producentów, którzy również mogą osiągnąć sukces, podążając podobną drogą.
źródło: