Sektor owoców i warzyw rozszerza zakres współpracy
Naszym najważniejszym zadaniem jest ukierunkowanie zasobów sektora i pożądanych zmian w jego otoczeniu. Zawsze są i zawsze będą one zbyt małe w stosunku do potrzeb. W praktyce oznacza to identyfikację szans i barier oraz stworzenie portfela inicjatyw i mini projektów, które potrafimy wdrożyć w życie. Całościowe spojrzenie na sektor zostanie uzupełnione o pracę w dwóch grupach dedykowanych superowocom i jabłku
dodaje Witold Boguta.
Dobra organizacja promocji fundamentem dalszej współpracy liderów
-
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych
-
Fundacja Promocji Polskiej Borówki
-
Krajowe Zrzeszenie Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA
-
Polska Federacja Ziemniaka
-
Polski Związek Producentów Ziemniaków i Nasion Rolniczych
-
Polskie Stowarzyszenie Plantatorów Porzeczek
-
Stowarzyszenia Plantatorów Mini Kiwi
-
Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych
-
Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski
-
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków
-
Stowarzyszenie Malinowy Król
-
Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej
-
Stowarzyszenie Plantatorów Jagody Kamczackiej
-
Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki
-
Stowarzyszenie Polski Ziemniak
-
Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami
-
Stowarzyszenie Sady Grójeckie
-
Stowarzyszenie Sady Sandomierskie
-
Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
-
UNIA OWOCOWA Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw
-
Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej
-
Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej
Projekt „CORE TEAM – promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora” realizowany jest przez agencję strategiczną INSPIRE smarter branding.
Jego inicjatorem jest Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
#CORE TEAM #PołowaSukcesu