Kampania truskawkowa w Op Primo Sole w Montescaglioso rozpoczęta!
W Op Primo Sole w Montescaglioso (MT) ruszyła właśnie kampania truskawkowa. Francesca Appio, kierownik ds. komunikacji i administracji w Op, potwierdza doskonałą jakość owoców i ożywienie w tym tygodniu spowodowane Walentynkami, które zawsze okazują się ważną okazją do konsumpcji, nawet, a może zwłaszcza truskawek.
Candonga Top Quality na pierwszym planie
Największe zainteresowanie budzą truskawki Candonga Top Quality, ale wzrost jest stały dzięki opakowaniom, które zaprojektowano z czasem, aby jak najlepiej zaprezentować produkcje: pojedyncza warstwa plastiku socjalnego i specjalna torba Food Bag najlepiej wyrażają jakość owoców.
Truskawki Sabrosa podbijają rynek
Op Primo Sole jest częścią klubu Candonga, dlatego uprawia i sprzedaje truskawki Sabrosa od lutego do końca maja: odmiana ta gwarantuje niekwestionowaną jakość i zdołała podbić rynek dzięki swoim unikalnym cechom organoleptycznym, co pozwoliło wejść na rynek już w połowie stycznia.
Główny kanał sprzedaży to duży handel detaliczny
Głównym kanałem sprzedaży jest niewątpliwie duży handel detaliczny, któremu towarzyszą główne rynki ogólne. Jeśli chodzi o truskawki, Op Primo Sole skupia się na sprzedaży we Włoszech, ponieważ uważa, że jest to rynek, na którym można najlepiej promować produkt Lucania. Ten wybór nie wyklucza chęci dotarcia również do rynków europejskich, które jednak mają inne cechy, na przykład preferują truskawki bardziej różowe, które zazwyczaj mają dłuższy okres przydatności do spożycia.
Specjalne opakowanie na Walentynki
Truskawki są owocowym symbolem miłości, dlatego Op Primo Sole stworzył specjalne opakowanie w limitowanej edycji poświęconej Walentynkom. Love Edition, która odniosła sukces w ubiegłym roku, jest ponownie dostępna w tym roku. Projekt graficzny i opakowanie są poświęcone temu dniu, a tekturowe pudełko inspirowane jest nowojorską Love Sculpture. Przy gwarantowanej wadze 500 gramów będzie na stoiskach z owocami i warzywami aż do Walentynek, aby świętować miłość całą słodyczą truskawek.
Greentose-Vivaci di Stagione: sukces po roku od premiery
Greentose-Vivaci di Stagione to nowy projekt, który miał na celu stworzenie produktu o wysokiej zawartości usług i z jedną marką, która miałaby innowacyjną koncepcję i która osiągnęłaby swój cel, jakim było przemówienie do najmłodszych, sprawiając, że owoce i warzywa „wyróżnią się”. Rok później Op Primo Sole jest bardzo zadowolony, ponieważ udało się osiągnąć cel, który 365 dni temu wydawał się nieosiągalny. Oprócz satysfakcji handlowej wynikającej z obecności marki na stoiskach z owocami i warzywami, firma ma satysfakcję z przywiezienia do domu dwóch nagród z berlińskich targów za swoją pracę.
Greentose-Vivaci di Stagione: wyłącznie sezonowe owoce i warzywa w całkowicie nadających się do recyklingu tekturowych tackach i biodegradowalnej folii
W ramach specjalnego konkursu „Best Fruit&Veg Box 2024” poświęconego opakowaniom z tektury falistej, zorganizowanego przez Konsorcjum Bestack, zwyciężyło opakowanie Greentose w kategorii najlepszego opakowania w przeliczeniu na jednostkę sprzedaży; główną nagrodę „Fruit&Veg Box 2024”, przyznaną na podstawie połączonych głosów jury, internautów i uczestników targów Fruit Logistica.
Uzasadnienie tego wywołało wielkie emocje: tekturowe pudełko, które wyróżnia się zdolnością do komunikowania się. Kolorowe, jak sezonowość produktów, zrównoważone, jak produkt i cały projekt, i interaktywne – podsumowuje Francesca Appio.
źródło: /www.freshplaza.com