Od listopada w ponad 600 sklepach sieci Biedronka na terenie woj. lubelskiego, śląskiego i podkarpackiego można zakupić Jabłko Lubelskie. To bardzo ważny krok w rozwoju naszej firmy – podkreśla Zbigniew Chołyk, Prezes Zarządu LubApple Sp. z o.o.
– Cieszymy się, że coraz więcej konsumentów będzie mogło spróbować naszych pysznych lubelskich jabłek. Do tej pory LubApple było nastawione głównie na eksport, jednak w najbliższym czasie chcemy rozwijać sprzedaż naszych owoców na rodzimym rynku. Mamy nadzieję, że o Jabłku Lubelskim wkrótce będzie głośno w całej Polsce – mówi Zbigniew Chołyk, prezes zarządu LubApple Sp. z o.o.
Pod marką Jabłko Lubelskie klienci sklepów Biedronka, mają do wyboru takie odmiany jak: Elise, Golden Delicious oraz Wellant, której LubApple jest jednym producentem w Polsce. Owoce firmy są dostępne w estetycznych, poręcznych i oznakowanych tackach z logo Jabłko Lubelskie. Produkt jest na stałe w ofercie Biedronki.
LubApple zostało założone w 2015 r. przez pięć największych producentów owoców z województwa lubelskiego: ZPO Stryjno-Sad, Józefów Sad Sp. z o.o., Witabo Sp. z o.o., FruVitaLand Sp. z o.o. oraz ZPO Sadpol. Ponad 90 procent wszystkich produkowanych przez nią owoców stanowią jabłka. Pozostała oferta firmy obejmuje maliny, wiśnie, truskawki, gruszki, śliwki oraz porzeczki o znakomitych walorach smakowych i odżywczych. Spółka produkuje ok. 100 000 ton owoców rocznie. Sztandarowym produktem firmy jest Jabłko Lubelskie, które obejmuje sześć głównych odmian: Golden, Gala, Red Jonaprince, Jonagored, Szampion i Idared. Obecnie LubApple dostarcza swoje produkty do kilkunastu krajów, takich jak m.in.: Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy, Węgry, Jordania, Egipt, Arabia Saudyjska i Mongolia.
źródło: materiał kampanii prasowej