Udany początek sezonu polskich superowoców
Plantatorzy i przetwórcy owoców jagodowych rozwijają współprace. Po akcji prezentującej walory przetworów, przyszedł czas na świeże owoce. Jest duży popyt na pierwsze truskawki, a w mediach ukazało się już ponad 1000 publikacji na temat walorów tego ulubionego owocu Polaków. Plantatorzy angażują się w plany promocji jagody kamczackiej, maliny, agrestu, borówki, porzeczki, jeżyny, aronii i mini-kiwi. Wszyscy zapraszają na zbiory i na pierwsze degustacje.
Truskawka ulubionym owocem Polaków
Państwo Maruszewscy z Baranowa koło Puław, Lubelskie
Najlepsza praca na świecie
Najlepsza praca na świecie
Zbiory owoców nie należą do łatwych, ale jak zapewniają plantatorzy, w tym roku pracownikom powinny bardzo się opłacać. Maj to czas zbiorów truskawek w tunelach, a czerwiec truskawek polowych i owoców jagody kamczackiej. To czy plantatorzy pozyskają pracowników będzi…
Weekend na plantacji jagody kamczackiej
Haskap Challenge
Zapraszamy plantatorów jagody kamczackiej by zaprezentowali swoje plantacje, walory owocu i przetworów. Trzy tygodnie zbiorów oddajemy do Waszej dyspozycji wszytskie social media kampanii Czas na polskie superowoce! Każdego dnia inna osoba otrzyma przywilej reprezent…
Deserowe maliny, porzeczki, jeżyny i agrest
1 lipca – Dzień Polskiej Borówki
Wybory najmłodszego plantatora, który otworzy borówkowy sezon 2020
Tradycji stanie się zadość. Na przełomie maja i czerwca borówkowa branża wybierze najmłodszego z plantatorów. Dokonana przez niego degustacja oficjalnie otworzy borówkowy sezon. Na zgłoszenia czekamy do 20 maja 2020. Wybory odbędą się od 1 do 7 czerwca. Finał w środę…
Aronia i sierpień miesiącem naturalnej walki z nadciśnieniem
Istota dobrego marketingu jest zmieniać świat na lepszy
Zaproszenie na „Szkolenie prze.twórców”
W ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!” zapraszamy na szkolenie dla przetwórców owoców jagodowych. Celem szkolenia jest poprawa kompetencji związanych z prezentacją swojej marki. Uczestnicy dowiedzą się jak sprawić by ktoś chciał kupić nasze produkty? Jak zos…
Jagodowe w trendzie
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
Patronat honorowy: Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
informacja prasowa