Jak podkreśla marka, w sadzie Braci Sadowników każde jabłko jest wyjątkowe, nawet to krzywe czy z przebarwieniami na skórce. Marka przypomina, że natura rzadko bywa idealna, regularna i powtarzalna – i właśnie w tym tkwi jej urok.
W ramach kampanii powstała dedykowana sesja zdjęciowa „kandydatek”, w której niedoskonałość gra pierwsze skrzypce: piegi, przebarwienia i nieregularne kształty zostały pokazane jak biżuteria natury. Każda kandydatka ma własną, w pełni naturalną scenografię, która podkreśla jej „osobowość”.
Na Instagramie marki można głosować na swoje faworytki do 23 listopada br. Finałem akcji będzie kalendarz na kolejny rok, zawierający zdjęcia 12 pięknych jabłek.
Wyświetl ten post na Instagramie
Za strategię, ideę i kreację odpowiada Kierunek Kreatywny. Sesję fotograficzną zrealizowało KUL KUL STUDIO. W kampanii nie użyto AI.
materiał prasowy / aboutmarketing.pl/












