w

Bracia Sadownicy z Elizą pokażą, że z jabłkami można dokonać w kuchni naprawdę niesamowitych rzeczy

Bracia Sadownicy łączą siły z Elizą Mórawską-Kmitą, autorką bloga WhitePlate.com – żeby odczarować obraz swoich ulubionych owoców. Rusza kampania „Jabłka na talerzu”.

Wspólnie z autorką bloga kulinarnego WhitePlate.com, Bracia Sadownicy przez całą jesień i zimę, będą inspirować i podpowiadać, jak ciekawie, a przede wszystkim smacznie wykorzystać polski skarb natury, bazując na swoich produktach.

– Razem z marką Bracia Sadownicy chcemy pokazać, że z jabłkami można dokonać w kuchni naprawdę niesamowitych rzeczy – mówi Eliza Mórawska-Kmita.

źródło: www.dlahandlu.pl

UDOSTĘPNIJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Pierwszeństwo na drodze wiejskiej powinny mieć pojazdy rolnicze

Podsumowanie krajowego rynku czereśni w sezonie 2021